marți, 12 februarie 2013

Uneori...de cele mai multe ori...cândva...

Uneori... de cele mai multe ori... cândva...
Am fumat dragostea, am tras-o în piept, am expirat-o şi a ieşit prin toţi porii mei.
Am plâns de fericire, am ars de nerăbdare.
Am visat.Mi-am dorit lucuri imposibile.
Am rămas captivă în trecut aşteptând pe cineva care să ma aducă în prezent.
Am minţit din dragoste.Am rănit fără să vreau.
Am citit fără să simt... am simţit ce am citit... am simţit în loc să citesc.
M-a durut sufletul.M-am agăţat de o petală când credeam că nu mai există speranţă.Am privit pe sub gene.
Am inspirat doar pentru a mă lăsa inundată de mireasma unei flori.
Am suferit.Am râs.Am ajutat.Am descoperit... n-am uitat.Am tipat.Am îmbrăţişat.
M-am lăsat purtată de val, am fost chiar egoistă.Am greşit, m-am resemnat.
M-am simţit singură între o mie de persoane... m-am simţit în plus când eram singura.
Am simţit adrenalina, am fost dependentă, am fost obsedata.
Am avut nevoie de aer... am cerut apă când aveam în jur doar foc.
Am iertat... am acceptat, am căzut, m-am ridicat.
Am judecat fără să cunosc, am acţionat din impuls.Am legat prietenii.
Am confecţionat zâmbete.
Am simţit confuzie... am confundat sentimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu